Najczęściej zadawane pytania OGÓLNE

Nie mogę się zalogować do swojego konta.

  • problem z logowaniem może być spowodowany podaniem błędnego loginu lub hasła,

  • przy logowaniu prosimy zwracać uwagę na to, aby wielkość liter zastosowanych w loginie i haśle była identyczna z wprowadzoną podczas rejestracji,

  • najprostszym rozwiązaniem problemu z hasłem jest skorzystanie z opcji “resetowanie hasła”, która jest dostępna po kliknięciu “przypomnij hasło”w panelu logowania. Następnie system poprosi o podanie adresu e-mail konta, którego hasło chcesz przypomnieć. Na podany adres e-mail zostanie wysłana instrukcja opisująca w jaki sposób ustawić nowe hasło.

Jak mogę usunąć konto?

W celu usunięcia konta, należy skontaktować się z administratorem portalu pisząc na adres kontakt@prawnizleca.pl.

W jaki sposób mogę zmienić hasło?

Aby zmienić hasło należy kliknąć w zakładkę “profil” w prawym górnym rogu, a następnie wybrać “edycja profilu” i zmiana hasła.

ZLECENIODAWCY

Jakie zabezpieczenia ma portal przed ujawnieniem tajemnicy adwokackiej i radcowskiej?

Portal posiada zabezpieczenie w postaci certyfikatu SSL. Certyfikat SSL jest narzędziem zapewniającym ochronę witryn internetowych, a także gwarantem zachowania poufności danych przesyłanych drogą elektroniczną. Pełne bezpieczeństwo jest efektem zastosowania szyfrowania komunikacji pomiędzy komputerami. Certyfikaty SSL rejestrowane są na określoną nazwę domeny, zawierają informację o właścicielu domeny, jego adresie itp. Dane są zabezpieczone kryptograficznie i nie można ich samodzielnie zmienić.

Jak szybko mogę się spodziewać odpowiedzi dotyczących mojego ogłoszenia?

Pierwsze odpowiedzi powinny zostać nadesłane niezwłocznie po zapoznaniu się specjalistów z ogłoszeniem.

Jak dużo odpowiedzi mogę się spodziewać w odpowiedzi na zamieszczone ogłoszenie?

Ilość otrzymanych odpowiedzi uzależniona jest od popularności dziedziny wybranego specjalisty.

W jaki sposób po zaakceptowaniu współpracy będę mógł się komunikować ze zleceniobiorcą?

Po zaakceptowaniu odpowiedzi komunikacja ze specjalistą jest uzależniona od preferencji zleceniodawcy. Może odbywać się telefonicznie, bądź mejlowo - na adres e-mail zawarty w wizytówce specjalisty

Jaki jest koszt korzystania z serwisu?

Korzystanie z serwisu jest bezpłatne. Nie pobieramy opłat za wysyłanie i obsługę zamieszczanych ogłoszeń.

Jakie są zasady dotyczące wystawiania i opisu zlecenia?

Należy wypełnić wszystkie pola znajdujące się w formularzu ogłoszenia, a następnie wysłać zlecenie. System roześle automatycznie ogłoszenie do zaznaczonych przez Ciebie specjalistów z danego obszaru.

Nie dostałem żadnej odpowiedzi na moje ogłoszenie? dlaczego?

Specjaliści nie przygotują odpowiedzi, jeśli zapytanie ofertowe jest nieprecyzyjne lub niezrozumiałe. Brak odpowiedzi może być spowodowany także niewielkim zainteresowaniem wykonaniem zlecenia wśród specjalistów.

Czy mogę usunąć moje ogłoszenie po jego wysłaniu?

Tak, wchodząc w zakładkę “moje ogłoszenia” następnie klikając w ikonkę “kosza na śmieci” przy ogłoszeniu, które chcemy usunąć. Informacja o usunięciu automatycznie zostanie wysłana do specjalistów.

Czy mogę edytować moje ogłoszenie po jego wysłaniu?

Tak, po wysłaniu ogłoszenia wchodząc w zakładkę “moje ogłoszenia”, następnie klikając w ikonkę długopisu. Informacja o edycji zostanie wysłana do specjalistów.

Czy każdy użytkownik portalu będzie widział moje ogłoszenie?

Tak, zamieszczone ogłoszenia są widoczne w zakładce “ogłoszenia” w lewym rogu portalu.

Czy moje ogłoszenie może być niewidoczne dla wszystkich użytkowników portalu?

Tak, wypełniając formularz ogłoszenia należy zaznaczyć “ogłoszenia ukryte”, dzięki czemu ogłoszenie nie pojawi się w zakładce “ogłoszenia”. Zleceniobiorcy otrzymają informację tylko w wiadomości e-mail.

Czy ktoś zobaczy moje dane kontaktowe w komentarzu wystawionym zleceniobiorcy?

  • Nie, w komentarzu będzie widoczne tylko imię i nazwisko.

  • Czy zleceniobiorca może wystawiać mi komentarze zarówno pozytywne jak i negatywne?

    Zleceniobiorca może ocenić współpracę w skali od 1- 5, a także napisać komentarz zarówno pozytywny jak i negatywny.

    Czy mogę być zalogowany zarówno jako zleceniobiorca jak i zleceniodawca?

    Tak, rejestrując się do portalu można wybrać opcję “dodawanie zleceń i składanie odpowiedzi” co spowoduje, iż będziemy mogli zarówno dodawać ogłoszenia jak i składać odpowiedzi.

    Czy można zmienić profil zleceniodawcy na profil zleceniobiorcy?

    W celu zmiany profilu ze zleceniodawcy na zleceniobiorcę należy skontaktować się z administratorem pisząc na adres kontakt@prawnikzleca.pl.

    Czy mogę oceniać współpracę ze zleceniobiorcą?

    Tak, po każdym wykonanym zleceniu jest możliwość oceny pracy zleceniobiorcy oraz wystawienia komentarza.

    Co w sytuacji, gdy w portalu nie ma specjalności biegłego, na którego opinię jest zapotrzebowanie?

    W powyższej sytuacji należy kliknąć w przycisk “Napisz do nas” znajdujący się pod listą biegłych w celu poinformowania administratora o braku dziedziny, której poszukujesz.

    ZLECENIOBIORCY

    Czy mogę ulepszyć swój pakiet, mimo że jeszcze nie wykorzystałem wcześniejszego ?

    Tak, wchodząc w zakładkę “subskrybcje”, a następnie wybierając przycisk “ulepsz konto”.

    Czy mogę korzystać z serwisu za darmo?

    Tak, każdy użytkownik z chwilą rejestracji do serwisu zyskuje możliwość korzystania z pakietu "bezpłatny". Użytkownik dostaje powiadomienia o pojawiających się ogłoszeniach oraz ma możliwość odpowiedzi na jedno ogłoszenie miesięcznie.

    Co to jest wizytówka?

    Wizytówka to zbiór informacji na temat specjalisty. Zakładając lub edytując konto, specjalista może dokładnie opisać przedmiot swojej działalności, dotychczasowe osiągnięcia, zaprezentować posiadane uprawnienia, certyfikaty i dyplomy. Dzięki wizytówce specjalista może zbudować przewagę konkurencyjną nad pozostałymi użytkownikami serwisu i zachęcić zleceniodawcę do nawiązania współpracy.

    Jak edytować profil i wizytówkę ?

    Zarówno profil jak i wizytówkę można edytować klikając w prawym górnym rogu w zakładkę “profil”, a następnie wybierając “edycję profilu”.

    Czy mogę edytować bądź usunąć odpowiedź po jej wysłaniu?

    Nie ma możliwości usunięcia bądź edytowania wysłanej odpowiedzi.

    W jaki sposób mogę zapłacić za korzystanie z portalu?

    Istnieją dwie możliwości płatności za subskrypcję portalu:

    • przelew tradycyjny

    • transakacja Dotpay

    Jak mogę zapłacić, jeżeli wśród płatności nie ma mojego banku?

    Jeśli taka sytuacja będzie miałą miejsce, można skorzystać z opcji “przelew tradycyjny”, która jest drugą możliwością dokonywania płatności.

    Dokonałem zapłaty poprzez przelew tradycyjny. Kiedy mój pakiet będzie aktywny?

    Uaktywnienie zakupionego pakietu następuje automatycznie w momencie, kiedy kwota zaksięguje się na koncie portalu “PrawnikZleca.pl”. W zależności od banku może to potrwać od kilku sekund do kilku dni.

    Dokonałem zapłaty poprzez Dotpay.pl kiedy mój pakiet będzie aktywny?

    Uaktywnienie zakupionego pakietu następuje automatycznie w momencie, kiedy operator płatności Dotpay S.A. potwierdzi zaksięgowanie Państwa wpłaty. W zależności od wybranego sposobu zapłaty może to potrwać od kilku sekund do kilku dni.

    Jak przedłużyć subskrypcję?

    Aby przedłużyć subskrypcję, należy kliknąć na ikonkę przedstawiającą notatnik w prawym górnym rogu portalu, a następnie wybrać przycisk “przedłuż konto”.

    Czy mając subskrypcję podstawową można wykupić wyższy pakiet?

    Tak, klikając w ikonkę przedstawiającą notatnik, a następnie wybierając przycisk “ulepsz konto”.

    Jak wygląda rozliczenie w przypadku rozszerzenia pakietu, czy otrzymam zwrot za wcześniejszy pakiet?

    Tak, w sytuacji kiedy rozszerzenie pakietu nastąpi w przeciągu 3 miesięcy od wcześniejszego zakupu

    Czy rachunek wskazany przez Dotpay S.A. wymaga przelewu zagranicznego?

    Nie. Firma Dotpay S.A. do obsługi przelewów wykorzystuje rachunki bankowe w polskim oddziale banku BPH S.A.

    Czy powiadomienia sms są dodatkowo płatne?

    Nie, usługa powiadomienia sms jest częścią składową każdego z pakietów i nie podlega dodatkowej opłacie.

    Jak działa powiadomienie sms?

    Dzięki zaznaczeniu przy rejestracji opcji powiadomień sms oraz podaniu numeru telefonu, zleceniobiorcy otrzymują informacje o nowych zleceniach.

    Co w sytuacji, gdy zleceniodawca lub zleceniobiorca wystawi krzywdzącą ocenę, która nie ma odzwierciedlenia w rzeczywistości.

    W takich sytuacjach należy skontaktować się z administratorem. Każda tego typu sytuacja będzie rozpatrywana indywidualnie.

    Jak mogę otrzymać FV za zakup pakietu?

    Zaznaczając wybrany pakiet należy zaznaczyć opcję “dane do faktury”. FV zostanie przesłana na e-maila.